GOOGLE ADS

Precizno ciljajte kupce na temelju njihovih interesa, jezika, lokacije, demografije i ostalih mogućnosti

Google Ads je najveća oglašivačka mreža na svijetu koja prikazuje oglase na Google pretraživačkoj mreži (Google tražilica) i Google prikazivačkoj mreži (razni web portali poput: net.hr, tportal, njuškalo, YouTube, Gmail itd.)

Gdje se vaši oglasi prikazuju?

Ads GoTraffic

Zašto se sve više tvrtki odlučuje za Google Ads oglašavanje?

Zato što je Google Ads izuzetno mjerljiv i precizan. Možete mjeriti apsolutno sve detalje svojih kampanja kao na primjer: koliko je bilo klikova na oglas, koliko su se puta oglasi prikazali, gdje su se prikazali, koliko je bilo kupovina, kako su se ljudi ponašali na stranici itd.

Upravo ta precizna mjerljivost nam daje nekoliko važnih prednosti:
  • Vidimo točno gdje je uložena svaka kuna i koliki nam je povrat investicije,
  • Možemo testirati i optimizirati naše kampanje za maksimalne rezultate ako znamo pravilno analizirati i iskoristiti dobivene podatke.

Pored mjerljivosti druga velika prednost je iznimno precizno ciljanje korisnika.

Vaši oglasi se prikazuju korisnicima koji pretražuju ključne riječi na Googleu vezane za Vaše poslovanje - što znači da su zainteresirani za ono što nudite.

Možete precizno ciljati korisnike na temelju njihove lokacije, demografije, specifičnih interesa, samo točno određene web stranice, možete ciljati korisnike koji su bili na Vašoj web stranici itd.

Pored navedenih prednosti, ovo je još uvijek znatno jeftiniji oblik oglašavanja od tradicionalnog marketinga. Imate potpunu fleksibilnost i sami određujete budget koji ćete uložiti u kampanju, a plaćate samo kad korisnik klikne na Vaš oglas.

Princip rada na kojem se bazira naš pristup uspješnom kreiranju i optimizaciji Google Ads kampanja:

1. Faza - ISTRAŽIVANJE
  • razumijevanje ciljanih posjetitelja (njihovi interesi, što pretražuju, gdje se kreću na Internetu, što im je važno...)
  • razumijevanje ponude (karakteristike/benefiti, konkurentna prednost, USP, UVP, itd.)
  • istraživanje ključnih riječi (mjesečni opseg pretraživanja, visina konkurencije, procjena prosječne cijene klika)
  • istraživanje web stranica za display kampanju (prikazivačka mreža)
  • istraživanje konkurentnih kampanja.

2. Faza - ANALIZA
  • analiza trenutnih Google Ads kampanja
  • analiza kvalitete landing stranica
  • analiza Google analytics računa
  • analiza i procjena troškova (prosječna cijena licitacije, potreban budget itd.)

3. Faza - PLANIRANJE i DEFINIRANJE KPI-a
  • planiranje strategije i definiranje ciljeva Ads oglašavanja (što želimo postići te kako ćemo to postići)
  • definiranje ključnih riječi visokog prioriteta
  • određivanje web stranica visokog prioriteta za potrebe kampanje
  • definiranje ključnih indikatora uspješnosti kampanje (trošak po konverziji, stopa konverzija, broj klikova, CTR, udio pojavljivanja u pretraživanju, pozicije Google oglasa ili slično)
  • definiranje ključnih metrika (dnevni budget, max trošak po kliku, trošak po konverziji, dnevni broj klikova...)

4. Faza - POSTAVLJANJE KAMPANJE
  • Prema odrađenom istraživanju i analizi postavljamo kampanju prema specifičnim potrebama klijenta i najboljim praksama iz industrije.

5. Faza - OPTIMIZACIJA KAMPANJA PREMA KPI-ovima
  • kontinuirano praćenje rezultata kampanje
  • testiranje svih važnih parametara kampanje
  • optimizacija kampanja prema definiranim ključnim indikatorima uspješnosti kampanje

Zašto odabrati GoTraffic za vođenje Vaših Google Ads kampanja:
  • 1. Certificirana smo Google partner agencija s certificiranim stručnjacima.
  • 2. Specijalizirana smo agencija fokusirana isključivo za SEO i PPC (pay per click) marketing.
  • 3. Ne naplaćujemo svaku sitnicu za koju nam treba 5 minuta posla i nema skrivenih troškova.
  • 4. Volimo transparentnost i šaljemo lako razumljiva mjesečna izvješća kako biste imali precizan uvid u tijek i rezultate kampanje.
  • 5. Kako smo postigli 84% bolje optimizirane kampanje od konkurentnih te kako pristupamo izradi kampanja pročitajte u blog postu koji smo pisali za poznati blog o PPC marketingu Wordstream. Na spomenutom blogu smo sa 17 najpoznatijih svjetskih stručnjaka dali svoje mišljenje o upravljanju Ads licitacijama.

Kolika je cijena Google Ads oglašavanja? Važno je naglasiti da je za Google Ads oglašavanje potrebno uložiti određeni budget jer se cijena vrši po kliku na oglas. Mi Vam predlažemo koji bi bio optimalni budget za Vašu kampanju, a pored tog budgeta se posebno plaća naša usluga upravljanja kampanjom. Cijena naše usluge ovisi o kompleksnosti kampanje (broj kampanja, grupa oglasa, oglasa, ključnih riječi, naprednih postavki, metoda oglašavanja itd.) te se određuje za svakog klijenta specifično.

Google Ads postaje sve kompleksniji zbog ogromnog broja metrika i detalja koje je potrebno pratiti. Prepustite svoje kampanje profesionalcima, uštedite na budgetu i povećajte prihode stručnom optimizacijom kampanje.

Zanima Vas Google Ads oglašavanje?
Kontaktirajte nas i primite brzu ponudu.

Zahvaljujemo na upitu
Kontaktirati ćemo Vas uskoro